I had a secret meeting in the basement of my brain..

Har fortfarande inte fått ordning på min lägenhet efter flytten.. Den ser mer eller mindre likadan ut som för en vecka sedan. Jag överdriver inte när jag säger att den här veckan har varit ett helvete. Grupparbete, litteraturseminarie, paperseminarie (har inte lyckats skriva klart paperet än..), opponering på vår c-uppsats, förberedelse inför- och opponering på annan c-uppsats... Ja, ni förstår ju. Har pluggat nästan all vaken tid. Men jag är så jävla glad över att uppsatsen blivit godkänd och jag efter flera månader av arbete med den, kan lämna den bakom mig! Så idag, när jag egentligen borde vara ledig, åker jag istället och jobbar. Samma sak imorgon. Men pengarna behövs. Och trots den icke-existerande fritiden så känns detta som en bra dag. Har hunnit tvätta mina kläder, samtala lite med ett par nya grannar i tvättstugan, och plugga. Och dagen är fin -solen skiner och våren känns inte längre så avlägsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0