Palpitation

Palpitation; is an abnormality of heartbeat that causes a conscious awareness of its beating, whether it is too slow, too fast, irregular, or at its normal frequency.
The word may also refer to this sensation itself.

Ja, det är nästan så att jag får hjärtklappningar. Haha! Det kanske är löjligt av mig, men ni anar inte hur glad jag blev när kvinnan från blocket kom hem till mig med jackan som jag letat efter så. Dels för att jag älskar jackan, men egentligen mest för att jag slipper gå omkring med en jacka som jag verkligen vantrivs i. Hejdå äckliga Canada Goose och hej underbara Elvine! Jag är galet nöjd.

På tal om hjärtklappningar så är dagens låt faktiskt en av Palpitation's: "Light can fix me" (Spotify)

Okej, dags att skärpa sig. Tillbaka till Socialpolitiken och plugget. Ikväll blir det häng hos Andreas med Carmen, Nina och trevliga människor. Något att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0