När annat lockar.

Det här går verkligen utför. En vecka kvar tills salstentan på Socialpolitiken, och jag har knappt börjat plugga. Har för tillfället en av jag-vet-inte-hur-många böcker. Det går bra för mig. Igår åkte jag hem till Carmen och pluggade, men det slutade med att vi kollade på Dexter i stället. Vi båda har blivit helt besatta av serien. Den är så sjukt bra! Vi har numera en plan om att flytta till Miami och leva livet där. Vi har också en del andra idéer för vad vi ska göra där, men där är vi nog mest... "Dexter-skadade". Så kan det vara. Idag skulle jag gått upp vid nio, men vaknar i stället vid elva.

Nej usch, nu måste jag fortsätta här. Lite kaffe, så kommer jag nog igång! Snusen är snart slut också, vågar man ta sig ut i snöovädret? Känner på mig att denna vinter kommer bli som vintern -95. Eller var det -97? I alla fall, sånt där känns lite onödigt, kan jag tycka. Igår sa jag till Carmen att det kommer snöa konstant i en vecka. Jag hoppas inte att jag har rätt.

Förresten, så har det visat sig att lite tålamod faktiskt lönar sig. Hittade en människa på blocket som sålde exakt vad jag vill ha - Elvine Madison, strl M. Gött! Så på måndag blir jag ägare av en sådan. Det bästa är att den är helt oanvänd och jag får den för halva priset. Som jag har letat efter de där jäkla jackorna.




Kommentarer
Postat av: Carmen

haha.. jag gillar att du ger mig tips på hur kan jag framstå lite coolare ;) (som att jag skulle hittat dikten själv ute i världen, och int ei Mannes bok)

2011-01-08 @ 15:18:25
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0