Cowboys

"jag drömde om
en barndomsvän igår
som telenäten drömmer
om svalorna i vår
jag vaknade av bruset
från maskiner i djup sömn
jag vaknade så lycklig
över att äntligen ha drömt

/.../

jag filmar nu
stora känslor stora ord
men allt av vikt jag säger
har jag stulit ur en bok
jag läste nåt om kyssar
nånting som alla vet
men som dom aldrig lyckas fånga
i filmerna man ser"


Den här låten kanske inte riktigt avspeglar mitt sinnestillstånd, men satt precis och lyssnade på den och insåg hur vacker den är. Texten är ett utdrag ifrån Kent - Cowboys.


Om jag på ett enkelt och kortfattat sätt ska beskriva hur jag mår just nu, så är jag överdrivet jävla glad faktiskt. Har fått ett förstahandskontrakt genom Poseidon och flyttar in i min EGNA lägenhet i april!!!! Så som jag har väntat och längtat, så förstår ni ju vilken lycka det innebär för mig. Jag hade kunnat nöja mig med precis vad som helst, bara jag får flytta. MEN lägenheten är perfekt! Så det kan inte bli så mycket bättre än så!

Det var väl allt för den här gången. Nu ska jag sova (alldeles för sent, som vanligt). God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0