... and with a buzz in our ears, we play endlessly.

Ligger i sängen och försöker sova.. Samtidigt hör jag en massa fågelkvitter utanför mitt fönster. Av någon anledning känns det som det finaste ljudet jag hört på länge, kanske för att det är något jag associerar med vår och sommar. Längtar oerhört mycket efter våren, och nu känns den helt plötsligt inte så långt borta längre. Jag undrar hur den här våren kommer se ut... Hur hela året kommer se ut. Oftast vill jag veta allt i förväg, jag önskar att jag kunde ha lite mer tålamod. Vad vore livet om det gick att förutspå framtiden liksom. Aja, dagen har varit lång och jag är helt slut. Imorgon väntar den sista dagen innan tentan, så jag kommer nog inte göra annat än att plugga. Dags att sova, med andra ord. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0