Erase and rewind.

Jag har tappat det. Jag är tappad. Verkligen tappad. Och för tillfället även fast. Bokstavligen talat. Har sålt min fina, sköna kontorsstol och sitter nu och försöker skriva en tenta på en plaststol som är obeskrivligt obekväm. Och alldeles för låg. Därför fick jag en smart idé - att jag skulle sätta mig i skräddarställning, fast lite omvänt. På fötterna alltså. För att komma upp i rätt höjd och slippa stela axlar. Och ja, nu sitter jag här med båda fötterna bortdomnade och undrar om jag någonsin kommer kunna resa mig ur den här stolen. Hade också en idé om att bristen på inspiration för den här tentan skulle släppa om jag skrev ett inlägg här. Vi får väl se med den saken. Just nu är mitt största problem att det känns som att fötterna ska trilla av. För övrigt önskar jag att man ibland kunde byta huvud, till ett som sprudlar av konstruktiva tankar och idéer. Ett som är mer strukturerat. Och har koll på socialpedagogik.
Okej, back to work.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0