Ge mig något att bygga en dröm på.

Ibland är det så sjukt skönt att bara vara hemma och inte göra någonting alls. Har i och för sig varit ganska duktig och städat lite och betalat några räkningar. Nämnas bör kanske att jag också varit inne på Boplats och Poseidons hemsida X antal gånger för att försäkra mig om att jag inte missar uppdateringar på lediga lägenheter, för det kan ju hända otroligt mycket på femton minuter liksom. Ja, den dagen då jag får ett kontrakt i handen... Då blir jag en lycklig människa.

Igår var vi hos Nina på glöggkväll, med Carmen, Kajsa och Dada. Sjukt mysigt! Ikväll verkar det som att det blir "Svinalängorna" på bio. Synd att det är så dyrt att gå på bio (och att det sällan visas riktigt bra filmer), för annars hade jag nog gått på bio mycket oftare. Den här filmen har i alla fall fått riktigt bra kritik och förhoppningsvis lever den upp till förväntningarna. Genren känns i alla fall helt rätt. När svenska filmer är bra, då är de oftast riktigt bra. Och om det är något som svenskar kan inom film, så är det mörka filmer.
Jag tror att detta kan bli en fin kväll.


Det är alltid lika kul att upptäcka nya artister/band. Här är ett band som spelade på julkonsterten i onsdags:

(Lowood - Crash)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0