Bländande ljus i våra hus.

Känner mig så sjukt duktig och effektiv. Varför? Jo, för att jag och Fanny faktiskt har suttit i skolan måndag, tisdag och onsdag denna veckan och skrivit på C-uppsatsen, när alla andra har varit lediga. Vi har haft hela institutionen nästan helt för oss själva, förutom en del andra själar som antagligen sitter i ungefär samma sits som oss + killen med det krulliga håret, som lyckats vara där samma tider och dagar som oss hela hösten/vintern. Till saken, det känns sjukt bra och vi har kommit in en bra bit på analysen nu. I think we'll make it!

Just i detta ögonblick sitter jag och sysselsätter mig med att skriva lite här, eftersom Carmen står i duschen och sjunger till Kanye West's Flashing lights. Med tanke på att man hör grannarna spola i lägenheterna bredvid kan det faktiskt vara så att även de hör. Live-musik är alltid trevligt. På tal om det är jag sjukt sugen på att gå på någon spelning snart. Om inte annat så har jag Håkan att se fram emot i juni. Han är fin, den.
Snart ska vi bege oss till Sebbe och hans vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0